joi, 23 septembrie 2010

Ceva durabil...

O şcoală se recomandă, în primul rând, prin oamenii ei: elevi, profesori, directori, prezenţi şi înaintaşi. Aceştia din urmă au avut grijă, acum mai bine de 115 ani, să asigure ceva trainic şcolii.
Dacă e şi frumos...judecaţi singuri!
Mobila din lemn masiv, comandată special, nu este lucrată în ţară. Piesele de mobilier originale au fost şi sunt folosite în cele două cancelarii, birourile directoriale, muzeul şcolii, holul central.




Cancelaria principală, dulapuri cu cărţi valoroase



















 Mai multe poze în Picassa web album

8 comentarii:

  1. sunt sigur ca multi din elevii Traianului nu stiau despre aceste piese de arta pe care le detine liceul...o sa incerc sa fac cat mai publica postarea dumneavoastra,asa or sa aiba si ei ce spune unui reporter daca or sa aiba sansa si o sa-si iubeasca liceul mai mult pt tot ce are pe langa palmaresul premiilor...Neblea Andrei Iosif

    RăspundețiȘtergere
  2. si nu fac asta ca sa dau bine in ochii dumneavoastra...nu-s genul lingusitor:))...chiar mi-a placut si mobila facuta din lemnul ala cu tot cu lacul ala mi se par geniale

    RăspundețiȘtergere
  3. Mulţumesc pentru vizită şi pentru aprecieri!
    Unele piese sunt mai lăcuite, altele mai tocite...
    Mi-ar fi plăcut să ştiu mai multe despre lemnul din care sunt făcute, despre ţara unde au fost lucrate( Spania sau Austria, nu m-am lămurit). Mai cercetăm prin arhive...
    Îţi doresc numai bine, tot ce vrei să se împlinească!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place foarte mult proverbul olandez din antet si (fara o legatura evidenta)...florile de camp. Pup, B.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulţumesc pentru vizită, comentariu,...pentru că nu mă critici!
    Ca şi tie, ca şi olandezilor, îmi place mult Soarele, iar florile de câmp colorate mă susţin în aceste zile gri.
    Îţi doresc tot binele din lume!

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, intr-adevar, Liceul nostru are cu ce sa se mandreasca, nu numai prin elevii sai , ci si prin traditia si seriozitatea cu care trateaza lucrurile (mobilierul vechi si masiv din lemn impune clar un aer de seriozitate si incredere). Ar trebuii sa fie valorificate mai mult aceste frumuseti ale Licelui nostru. Cu aceasta postare ati reusit sa ajutati la valorificarea Colegiului National "Traian", astfel ca fiecare persoana ce viziteaza blogul sa cunoasca putin din istoria licelui. Anita Maria Georgiana.

    RăspundețiȘtergere
  7. Dragă Georgiana, mă bucur că apreciezi postarea şi contribuţia mea la punerea în valoare a şcolii. Îmi place în mod deosebit acest "cadru" al activităţii mele aici, mă simt ataşată de toate valorile ei, ca "traianist" de generaţia a treia în familia mea.
    Îţi doresc numai bine şi împlinirea viselor tale de viitor!

    RăspundețiȘtergere